HusTreff

HusTreff er et tilbud for deg som er «ledig» på onsdag formiddager, kl 11.00-14.00, cirka en gang i måneden.

.

Se i kalenderen hvis du lurer på når neste samling er.

Vi møtes i Vegårshei forsamlingshus, og hver gang vil vi ha gjester som besøker oss. Som regel blir det mye sang og musikk. Vi dekker småbord i spisesalen, og ikke minst blir det en god pause med skikkelig brødmat og godt pålegg, samt kaffe og annet drikke. Altså «midt på dagen»-måltid.

Litt annet program blir det også, ikke minst en quiz, samt allsang, kulturelle innslag, og selvfølgelig utlodning – for samlingen er gratis!

Trenger du skyss? Ring Harald Myre: 959 42 452. Vi henter deg innom hele kommunen.

Husk:

• Du trenger ikke være medlem i Guds Menighet for å bli med på HusTreff, men det gjør ikke noe om du er det!
  • Du trenger ikke være alderspensjonist for å bli med på HusTreff, men det gjør ikke noe om du er det!
  • Du trenger ikke være aktiv møtegjenger for å bli med på HusTreff, men det gjør ingen ting om du er det!

Se også programmet i kalender:

HusTreff